Subject: FW: teeolud
From: "Tauri Olesk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 11:36:11 +0200

Tere

Edastan pöördumise. Palun kontrollida teelõigud ja vajadusel tagada
hooldus vastavalt tee klassile.

Ootan tagasisidet!

Lugupidamisega

Tauri Olesk

Haldusosakonna juhataja
• 530 10 112 • [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lääne-Harju Vallavalitsus

679 0600 •  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Valdur Kuuskla <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 9, 2025 11:13 AM
To: Ivo Meller <[email-masked]>
Subject: teeolud

Tere,

Liini 110 ja liini 126 teenindavatelt bussijuhtidelt tuli informatsioon
eriti kehvade teeolude kohta suunaga Keila ringist – Karjaküla surnuaiani
ja Lohusalu tee - Sadamani.

Paluks teiepoolset abi olukorra lahendamiseks.

Lugupidamisega

Valdur Kuuskla

Hansabuss AS

+3725545707

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.